Muslimah Tak Guna ?

Assalamualaikum and Hye readers,



Kenapa ? Marahkan Aku kew dengan tajuk Aku nie? Chill relax semua. Aku tak akan kutuk laa Muslimah. Sebab Aku pon salah seorang dari mereka. Kenapa Aku cakap MUSLIMAH TAK GUNA ? Silakan baca kenyataan nie. Fikir-2kan laa :)

✿ Perempuan yang bergelar MUSLIMAH tidak akan memakai pakaian yang 
NIPIS yang menampakkan bentuk badannya. Kan ?

✿ Perempuan yang bergelar MUSLIMAH tidak akan memakai gelang kaki yang berloceng.
Sekiranya memakai juga, ia melanggar perintah Allah dlm ayat 31 surah An-Nur.

✿ Perempuan yang bergelar MUSLIMAH tidak akan membuang masa untuk berborak kosong
untuk mengumpat !

✿ Perempuan yang bergelar MUSLIMAH yang memahami etika dalam islam
tak gunakan lenggok bahasa yang boleh menggoda lelaki.

✿ Perempuan yang bergelar MUSLIMAH tidak menggunakan alat make-up untuk
menonjolkan kejelitaannya melainkan suaminya.


Sekian dari Aku,
Wassalam.


No comments:

Post a Comment